Графік роботи: 9.30 - 20.00
Всі питання, що Вас зацікавили, Ви маєте змогу задати за телефонами
Бриф на розробку сайту
+38 (044) 228-59-83
+38 (093) 541-76-76
створення сайтів

Статті по веб-дизайну

Голосовий пошук в SEO-індустрії

Голосовий пошук в SEO-індустрії

30 травня 2017 р.
Коли у 1987 році вийшов фільм «Зоряний шлях: наступне покоління», розмова з комп'ютером здавався чимось з ряду фантастики. Однак чекати появи голосового пошуку до 2364 роки нам не доведеться. Голосовий пошук - найдинамічніший тип пошуку, констатував Бехшад Бехзада, головний інженер компанії Google в Цюріху, на конференції SMX West у березні 2016 року. Щодня їм користується 55% підлітків і 44% дорослих, і це число постійно зростає. Привабливість голосового чату безперечна: це швидко, звільняє руки, дозволяє виконувати кілька завдань одночасно.
ТОП-3 шрифтів для веб-дизайну

ТОП-3 шрифтів для веб-дизайну

17 червня 2016 р.
Якимось 6-м почуттям ви здогадуєтеся, що стандартні шрифти - трохи не те, що потрібно ... І ви маєте рацію: стандартні шрифти у дизайні сайту - це нудно.
Тренди електронної комерції в 2015 - 2016 роках

Тренди електронної комерції в 2015 - 2016 роках

06 січня 2016 р.
Щорічно в електронній комерції щось змінюється як у плані технологій, так і щодо інших аспектів ведення бізнесу. За підсумками 2015 року, експертами прогнозується зростання онлайн-продажів в глобальному масштабі на 17 - 18% відсотків. При цьому в Україні ця цифра ще вище і в останні кілька років коливається в діапазоні між 20 і 30 відсотків, що дійсно дуже багато.
Створення landing page у Києві

Створення landing page у Києві

17 вересня 2015 р.
Незалежно від того, якою діяльністю займається організація - продаж товарів або надання послуг - їй необхідна сторінка, яка зможе ознайомити потенційних клієнтів з ними. У повсякденному житті для цього використовуються візитні картки з паперу, які передаються з рук у руки.
Для чого потрібен Фавікон?

Для чого потрібен Фавікон?

25 травня 2015 р.
Іноді навіть найменші деталі на нашому сайті можуть грати дуже велику роль у дизайні та юзабіліті. І якраз про таку маленьку деталь ми сьогодні з вами і поговоримо ... Що таке фавікон?
Як визначитися з дизайном інтернет-магазину?

Як визначитися з дизайном інтернет-магазину?

27 лютого 2015 р.
Погодьтеся, коли ви приходите у звичайний супермаркет, ви майже не помічаєте стилістичного оформлення магазину, як одягнений касир і у пакет якого кольору вам поклали товар. Зате ви чудово орієнтуєтеся у відділах супермаркету за великими вивісками БАКАЛІЯ, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ, ФРУКТИ / ОВОЧІ, звертаєте увагу на цінники, особливо ті, що позначені ярликом «акція» і раді, коли вам вдається зловити консультанта і отримати досконалу консультацію.
Головні тренди у веб-дизайні на 2015 рік

Головні тренди у веб-дизайні на 2015 рік

13 грудня 2014 р.
Озираючись на 2014 рік, ми можемо зрозуміти, які тренди будуть домінуючими в 2015 році, який вже на порозі. Так як кількість девайсів, на яких користувачі переглядають сайти, постійно зростає та змінюється, веб-дизайнер повинен думати не тільки про зовнішній вигляд сайту на ПК, але і про те, наскільки зручний він для мобільних пристроїв.
Flash-технологія. Недоліки

Flash-технологія. Недоліки

12 листопада 2014 р.
Перш, ніж застосовувати Flash на сайті, потрібно сім разів відміряти. Виявляється, не всі знають, що це таке. Одні застосовують Flash від необхідності, інші - від незнання. Справа в тім, що Flash - це не звичайна растрова (gif, jpg, bmp і т.п.) картинка і не html. А мультимедійна технологія. Як у будь-якої технології, у цієї є свої переваги і недоліки.
20 фантастичних дизайнів веб-сайтів

20 фантастичних дизайнів веб-сайтів

23 вересня 2014 р.
Коли справа дизайнера доходить до вибору кольорової схеми, дуже важливо не помилитися. Останнім часом все частіше і частіше можна зустріти веб-сайти, виконані з використанням плоскої колірної схеми або яскравих акцентів, або веб-сайти в чорно-білих тонах, але чому всі забули про пастельні кольори?
Просування туристичного сайту: усе за правилами!

Просування туристичного сайту: усе за правилами!

02 липня 2014 р.
Туристична компанія, якщо вона солідна і збирається розширювати свою сферу впливу, збільшувати обсяги продажів, обов'язково створює свій ресурс, який активно починає просувати в мережі.
1 2 3 ... >>