Графік роботи: 9.30 - 20.00
Всі питання, що Вас зацікавили, Ви маєте змогу задати за телефонами
Бриф на розробку сайту
+38 (044) 592-78-73
+38 (093) 541-76-76
створення сайтів

Друк на поліетиленових пакетах

Поліетиленові пакети «майка» - найдоступніший за ціною варіант серед пакетів з ручками. Даний тип пакетів найчастіше використовується торговими і торгово-промисловими компаніями, аптеками для упаковки товарів. Якісні характеристики пакетів «майка» дозволили їм набути популярності, як у продавців, так і у покупців.
Пакети «майка», виготовлені з ПНТ, - найбільш економічний і поширений вид пакетів. Невелика товщина (від 10 мкм) пакетів, що шуршать, практично не позначається на їх міцності і довговічності. Доступна ціна і можливість нанесення кольорових фірмових малюнків роблять такі пакети незамінними у супермаркетах, продуктових магазинах, аптеках.
Ціна пакетів «майка» розраховується залежно від тиражу, розмірів пакета і складності фірмового малюнка. Нанесення фірмових малюнків будь-яких розмірів (від 1 до 6 кольорів, у тому числі повнокольорових) проводиться флексографічним способом друку. Колір і розмір пакетів підбирається відповідно до побажань замовника.



Пакети «банан» - більш естетичний і презентабельний тип пакетів, оскільки дуже незначно видозмінює нанесений на них фірмовий малюнок. Розміщення прорубки ручок і наявність донної складки значно поліпшують його експлуатаційні характеристики. Пакети «банан» виготовляються з поліетилену низького тиску (ПНТ), поліетилену високого тиску (ПВТ). Технологія виробництва пакетів з ПНТ (що шуршать) не передбачає зміцнення ручки і наявності донної складки. Висока міцність при невисокій ціні - основні переваги таких пакетів. Використовуються найчастіше у рекламних цілях, в якості упаковки одягу, книг і т.д.
Гладкий і щільний пакет «банан» з ПВТ має презентабельний і бездоганний зовнішній вигляд. Надрукований малюнок виглядає на таких пакетах особливо ефектно. Донна складка збільшує обсяг пакета, а укріплені ручки - вантажопідйомність. Може використовуватися у рекламних цілях, для упаковки негабаритної продукції, а також у повсякденному житті.

Вимоги до макетів:

Файли у форматах MS Word, MS Excel, MS Powerpoint та інших офісних програм до роботи не приймаються!
1. До всіх оригінал-макетів повинні додаватися роздруківки (бажано кольорові) із зазначенням усіх необхідних розмірів і особливо обумовлених відстаней до елементів друкованого поля. При необхідності внесення коректив у надаваний макет - потрібно вказати їх на окремій роздруківці по пунктах. (Кольорові роздруківки оригіналами кольору не є).div>
2. Усі (остаточно затверджені) фарби, використані в електронній версії оригінал-макету, повинні бути задані по каталогу Pantone Solid Coated (коди фарб виду Pantone XXX C), при цьому макет повинен містити тільки затверджені фарби і їх растри. Допускається подача оригінал-макету зі spot-фарбами (т.зв. «фірмові кольори»), заданими у системі CMYK, з додатком друкованих зразків фарб для кожного такого кольору. Допускається надання відтінків бронзової фарби («золота») з Pantone 871 C по 877 C.
3. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ:
використання кольорів, заданих за іншими каталогами кольорів (Pantone Process Coated або Uncoated, Trumatch, «Веселка» і т.п.). У разі відсутності затверджених фарб на момент подачі електронної версії оригінал-макету слід використовувати прості spot-кольори (чорний, Pantone Red 032 C, Pantone Reflex Blue C і т. п., і їх растри), які згодом легко можна буде автоматично замінити на затверджені.
4. На нашому сайті ви можете скачати пантонний каталог, щоб конкретизувати певний номер пантону. Однак ви повинні усвідомити, що кожен комп'ютерний монітор дещо відрізняється за кольоровим сприйняттям. Для того, щоб обрати потрібний колір, ви повинні отримати консультацію у дизайнера і обрати номер пантону у фактичній книзі зразка кольору.
5. У векторних зображеннях шрифти повинні бути переведені у криві. При використанні тонких, декоративних шрифтів і т.п., слід звернути увагу на товщину виносних елементів та зарубок: у загальному випадку рекомендується дотримуватися мінімальної товщини 0,15 мм.
6. Усі растрові вкладені зображення повинні бути записані на носії окремими файлами у масштабі 1:1, шрифти повинні додаватися в окремій папці. Растрові зображення записуються із збереженням шарів, масок і шляхів обтравки (без злиття) з роздільною здатністю 300 dpi для фотозображень і малюнків, 800 dpi для логотипів і сканованих векторних зображень.
7. Логотипи, знаки, тексти, рамки та інші подібні графічні елементи приймаються тільки у векторному форматі (Corel DRAW, Freehand, Illustrator). При використанні у файлі дизайну логотипу, знака у фотографічному растровому форматі (TIFF, PSD, GIF, JPEG і т.п.) стягується додаткова плата за його векторне відтворення.
Зважаючи до індивідуальності прорахунку кожного замовлення, ціни на друк поліетиленових пакетів уточнюйте!

ЗРАЗКИ ПАКЕТІВ

Дизайн і друк пакетів для фотографа Олексія Шульженко
Дизайн і друк пакетів для фотографа Олексія Шульженко
ДИЗАЙН И ПЕЧАТЬ НА КУЛЬКЕ 40Х50 СМ