Графік роботи: 9.30 - 20.00
Всі питання, що Вас зацікавили, Ви маєте змогу задати за телефонами
Бриф на розробку сайту
+38 (044) 592-78-73
+38 (093) 541-76-76
створення сайтів

Створення фірмового стилю

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль - один з найважливіших компонентів успішного бізнесу. 90% інформації людина сприймає візуально!
За допомогою фірмових знаків, шрифтів, квітів, клієнти та партнери ототожнюють Вашу продукцію або рекламні матеріали саме з Вашою організацією, відрізняють Вас від компаній-конкурентів. Від того, наскільки професійно буде розроблений Ваш стиль, залежить, чи будуть клієнти звертатися до Вас або ні.
Розробка фірмового стилю починається з брифу.
Бриф - це технічне завдання для дизайнерів, рекомендації та побажання по фірмовому стилю, надані замовником.
Продуманий фірмовий стиль - це як ідеальний костюм, який сидить бездоганно - кожна його деталь створюється з метою представити людини в найбільш вигідному світлі.
Фірмовий стиль - це саме те, з чого слід почати рекламну діяльність будь-якої компанії.
Професійна розробка фірмового стилю в дизайн-студії «MaxKulikoff» складається з декількох етапів:
  • Створення логотипу компанії. Вдалий логотип стає відправною точкою для розробки помітного фірмового стилю;
  • Розробка фірмового стилю: кольорових рішень та ін. Візуальних характеристик;;
  • Створення брендбуку (за бажанням)
З цієї причини розробка фірмового стилю є надзвичайно ефективним інструментом рекламного характеру. Довіривши нам завдання по створенню образу Вашої компанії, ви забезпечуєте помітність свого бренду серед конкурентів.
Створення фірмового стилю. Ціна складається з числа необхідних елементів, які ви визначите як необхідні для вашої компанії.

Елементи фірмового стилю, орієнтовна вартість розробки їх дизайну:

  • Логотип від 1200 грн.
  • Візитівка від 100 грн. (одна сторона)
  • Фірмовий бланк від 200 грн.
  • Фірмовий конверт від 110 грн.
  • Листівка від 300 грн. (одна сторона)
  • Буклет від 500 грн.
  • Флаєр від 200 грн. (одна сторона)
  • Фірмова тека від 500 грн.
  • Листівка вітальна від 300 грн.
  • Кишеньковий календарик від 210 грн.
  • Настільний календар від 410 грн.
  • Настінній перекидний календар від 1640 грн.
  • Плакат від 310 грн.
  • Фірмова ручка від 200 грн.
  • Фірмова кружка від 200 грн.
  • Фірмова футболка від 300 грн.
  • Фірмовий персонаж від 1210 грн.
  • Меню від 100 грн. за 1 сторінку
Перш ніж приступити до створення фірмового стилю, ми детально вивчаємо сферу діяльності Вашої компанії, її переваги, смаки цільової аудиторії. Крім того, дизайн фірмового стилю повинен відповідати чотирьом головним принципам: простота, упізнаваність, гармонійність і привабливість.
Всі розроблені нами елементи фірмового стилю надаються Вам в електроному вигляді (при запиті, записуються також на CD-диск) в форматі, придатному для відправлення їх відразу в поліграфію без додаткової доробки і переформатування.
Термін розробки елементу - від 2 днів.

Рекомендуємо актуальні статті:

Фірмовий стиль для салону краси

Фірмовий стиль для салону краси

07 грудня 2013 р.
Логотип-призер Wolda worldwide logo awards 2011 , один з 10 російських логотипів, що потрапили в переможці. Репозиціонування та редизайн візуальних комунікацій салона краси «Трежоли». Мета: Салон краси «Трежоли» був відкритий в 2000 році і позиціонувався як дорогой і гламурний салон в центре міста.
Фірмовий стиль магазинів квітів «Роза-мимоза»

Фірмовий стиль магазинів квітів «Роза-мимоза»

04 грудня 2013 р.
Мережа магазинів квітів «Роза-мимоза» продає в Пермі свіжі квіти: пермські та голандські троянди, хризантеми, гербери, гвоздики, тюльпани. Мета: розробити логотип і фірмовий стиль магазинів квітів, а також дизайн торгівельних точок в супермаркетах міста і фірмовий одяг для дівчин-продавців .
Фірмовий стиль для 7-eleven, упаковок кофе

Фірмовий стиль для 7-eleven, упаковок кофе

02 грудня 2013 р.
Повернуть время вспять или ребрендинг 7-eleven с умом. Европейская франшиза компании 7-eleven, являющаяся одним из самых крупных операторов сети небольших магазинов по всему миру, решила обновить линейку своего кофе. Осуществление новой концепции было решено доверить шведской дизайнерской студии BVD, ранее уже сотрудничающей с такими монстрами как H&M, IKEA, Vodka Absolut.
Фірмовий стиль для кав

Фірмовий стиль для кав

28 листопада 2013 р.
Агентство Punk You! Brands розробило айдентику міні-кав'ярень Kennedy's coffee, не використавши жодного зерна кави, ні коричневий колір, ні коло в якості основи. Завдання: розробити візуальний образ бренду мережі міні-кав'ярень Kennedy's coffee, уникаючи при цьому асоціацій з Джоном Кеннеді. Рішення: назва бренду передбачає наявність фірмового персонажа. Так як будь-яка людина так чи інакше буде асоціюватися з Джоном Кеннеді, було вирішено використовувати тварину. Лисиця - один з найвідоміших представників тваринного світу Ірландії, вона є уособленням одного з кольорів національного прапора.